سید ابراهیم رئیسی: مردم اوکراین نیز مانند مردم افغانستان، یمن و عراق قربانی سیاست‌ های شیطانی آمریکا شده‌ اند

سید ابراهیم رئیسی مردم اوکراین را قربانی سیاست‌ های شیطانی آمریکا دانست و تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران با جنگ مخالف است و هر روز که جنگ زودتر پایان یابد، به نفع ملت‌ هاست و از خطرات، آسیب‌ها و مشکلات مردم کم می‌شود.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از سایت ریاست جمهوری اسلامی ایران، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، در جلسه هیأت دولت، روز یکشنبه، ۱۵ اسفند، در خصوص آخرین تحولات مربوط به مذاکرات لغو تحریم‌ ها در وین گفت: «وزارت امور خارجه و تیم مذاکره‌ کننده با تلاش مذاکرات را پیگیری می‌کنند اما دولت هیچ اقدامی را به مذاکره و برجام گره نزده و نخواهد زد».

رئیسی با بیان اینکه برجام همه سیاست خارجی ایران نیست بلکه به عنوان یک موضوع در این عرصه به آن نگاه می‌شود، افزود: «رمز موفقیت دولت در ۶ ماه اخیر این بوده که همه امور از جمله مسائل مربوط به سیاست خارجی و نظام بانکی و نفت را با قدرت پیگیری کرده و هیچ یک از آنها را معطل برجام و توافق در مذاکرات نکرده است».

او به مسائل منطقه و بحران اوکراین اشاره کرد و گفت: «مردم اوکراین نیز مانند مردم افغانستان، یمن و عراق قربانی سیاست‌ های شیطانی آمریکا شده‌ اند».

وی خاطر نشان کرد: «جمهوری اسلامی ایران همانطور که مقام معظم رهبری اعلام کردند، حتماً با جنگ مخالف است و هر روز که جنگ زودتر پایان یابد، به نفع منطقه و ملت‌ هاست و از خطرات، آسیب‌ ها و مشکلات مردم کم می‌شود».

 

لینک ورود به کانال تلگراملینک ورود به صفحه اینستاگرام

 

شناسه: 2349