سفیر روسیه در آمریکا از تشریح جزئیات گفتگوهایش در مسکو خود داری کرد

سفیر روسیه در آمریکا پس از گفتگو های طولانی در وزارت امورخارجه روسیه از تشریح جزئیات صحبت های انجام شده در مقابل رسانه ها خودداری کرد.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از خبرگزاری ریانووستی، آناتولی آنتونوف، سفیر فدراسیون روسیه در ایالات متحده آمریکا که برای انجام مشاوره به مسکو احضار شده بود، پس از گفتگو در وزارت امور خارجه روسیه از تشریح جزئیات صحبت های انجام شده در مقابل رسانه ها خود داری کرد.

گفتگوی آنتونوف در دستگاه دیپلماسی روسیه بیش از دو ساعت به طول انجامید. دیپلمات روس پس از خروج از ساختمان وزارت امورخارجه از پاسخگویی به سئوالات رسانه ها خودداری کرد.

پیشتر اعلام شد که آنتونوف جهت رایزنی و مشورت با مرکز در خصوص وضعیت بوجود آمده در روابط روسیه و آمریکا به مسکو فراخوانده شده است. این تصمیم وزارت امور خارجه روسیه در پی مصاحبه اخیر جو بایدن، رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا به شبکه ABC News اتخاذ شد. بایدن در این مصاحبه  با پاسخ مثبت به سئوال مجری در خصوص اینکه آیا وی پوتین را "قاتل" میداند اظهار داشت که رئیس جمهور روسیه "هزینه" دخالت احتمالی در انتخابات آمریکا را پرداخت خواهد کرد.

آنتونوف که به مسکو آمده است از ابتدای خروج خود از واشنگتن تا به امروز از گفتگو با رسانه ها خود داری کرده است. این موضوع نشان دهنده حساسیت وضعیت بوجود آمده در روابط بین مسکو و واشنگتن است.

لینک ورود به کانال تلگرام

لینک ورود به صفحه اینستاگرام

شناسه: 448