کرملین نگران اخبار مربوط به امکان حملات سایبری آمریکا علیه روسیه است

سخنگوی کرملین با ابراز نگرانی نسبت به برنامه های آمریکا برای انجام حملات سایبری ضد روسیه تاکید کرد که این مسئله چیزی نیست جزء یک جرم مجازی بین المللی.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از خبرگزاری تاس، دمیتری پیسکوف، سخنگوی رئیس جمهور فدراسیون روسیه امروز، 19 اسفند، در گفتگو با خبرنگاران نسبت به اخبار منتشر شده در خصوص برنامه های آمریکا برای انجام حملات سایبری به سیستم های داخلی مقامات روسیه ابراز نگرانی کرد.

پیسکوف ضمن اشاره به انتشار اخبار مربوط به احتمال حمله سایبری آمریکا علیه دولتمردان روسیه در روزنامه «نیویورک تایمز» افزود: «این اخبار نگران کننده است، چرا که نشریه بسیار معتبر آمریکایی امکان حمله سایبری را ممکن می داند و بیشتر از آن، اعلام حمله سایبری می کند».

وی با تاکید بر اینکه این مسئله چیزی نیست جزء یک جرم سایبری بین المللی گفت: «مسلما این حقیقت که نشریه امکان دست داشتند دولت آمریکا در این جرم سایبری را امکان پذیر می داند دلیل برای نگرانی بالای ما است».

لازم به یادآوری است که روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» روز یکشنبه با استناد به منابع آگاه در داخل دولت آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا قصد دارد طی سه هفته آینده سری حملات مجازی علیه سیستم های داخلی دولتمردان روسیه انجام دهد. آمریکا معقد است که برخی دولتمردان روسی رابطه مستقیم با حملات هکری از طریق نرم افزارهای شرکت SolarWinds دارند.

لینک ورود به کانال تلگرام

لینک ورود به صفحه اینستاگرام

شناسه: 388