فرصت مناسب صادرات لوازم خانگی ایرانی به روسیه

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با اشاره به صادرات لوازم خانگی ایرانی به بازارهای منطقه از جمله عراق و افغانستان از بازار روسیه به عنوان فرصت مناسب برای توسعه صادرات لوازم خانگی ایرانی یاد کرد.
به گزارش وستی پرس، 

عباس هاشمی دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به صادرات لوازم خانگی ایرانی به بازارهای منطقه از جمله عراق و افغانستان، گفت: "بازار روسیه فرصتی مناسب برای توسعه صادرات لوازم خانگی ایرانی به این کشور است".

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با بیان اینکه سالانه حدود 300 تا 350 میلیون دلار‌ صادرات لوازم خانگی انجام می‌شود گفت: "این رقم بسیار ناچیز است در حالی که ظرفیت بازارهای منطقه از جمله عراق و کشورهای مانند روسیه برای جذب لوازم خانگی ایران بسیار زیاد است". 

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران بیان داشت: "الان با توجه به جنگ روسیه و اوکراین و از بین رفتن تقریبی محدودیت استانداردهای اروپایی از سوی روسیه برای واردات برخی محصولات، ظرفیت خوبی برای صادرات لوازم خانگی به این کشور برای ما فراهم شده است و در کنار ظرفیت صادراتی که به کشورهای عراق و افغانستان برای صادرات لوزام خانگی داریم می‌توانیم در توسعه صادرات لوازم خانگی به روسیه هم تلاش کنیم و بازار روسیه فرصتی مناسب برای توسعه صادرات لوازم خانگی ایرانی به این کشور است".

شناسه: 3782