بررسی بازار روسیه، با تکیه بر ایجاد دفتر تجاری استان کرمان در این کشور

اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان نشست مجازی بررسی بازار روسیه برگزار کرد که علاوه بر مسئولین استانی و سازمان توسعه تجارت ایران فعالان تجاری استان نیز حضور پیدا کردند.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، روز پنجشنبه، 30 اردیبهشت، نشست مجازی بررسی بازار روسیه با حضور رایزن بازرگانی سابق ایران در روسیه و دبیر میز روسیه به میزبانی اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان برگزار شد.

طی این نشست مجازی فرصت‌ها و چالش‌های حضور مستقیم فعالان تجاری در بازار روسیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرهاد پرند، رایزن بازرگانی سابق ایران در روسیه، در این نشست به ارائه گزارشی در خصوص ویژگی‌های بازار روسیه، فرصت‌ها و چالش‌های صادرات به این کشور و چگونگی حضور در بازار روسیه، ثبت شرکت، نحوه ورود به بازار روسیه و برقراری ارتباط با فروشگاه‌های زنجیره‌ای این کشور پرداخت.

 همچنین، محمدعلی محمد میرزاییان، رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق کرمان نیز ابراز امیدواری کرد با برگزاری جلساتی از این دست، شاهد رشد آگاهی تجاری فعالان اقتصادی استان و رفع موانع باشیم و به سمت عملی شدن حضور مستقیم و میدانی در بازار روسیه حرکت کنیم.

در این نشست مقرر شد با رفع محدودیت‌های ناشی از کرونا، هیاتی از استان کرمان جهت ارزیابی و مطالعه میدانی ایجاد دفتر تجاری این استان به روسیه اعزام شود.

گفتنی است، فعالان اقتصادی در زمینه خرما، پسته، گیاهان دارویی، مصالح ساختمانی، محصولات شیمیایی و ... همچنین مسئولان و روسای سازمان‌های متولی تجارت استان کرمان در این نشست مجازی حضور داشتند.

لینک ورود به کانال تلگرام

لینک ورود به صفحه اینستاگرام

شناسه: 823