ماحصل سفر مقامات جمهوری اسلامی ایران به روسیه

سفر وزرای کشاورزی، نیرو و گردشگری ایران به مسکو و توافقات انجام شده ضمن حکایت از رویکرد مقامات عالی و اجرایی دو‌کشور در ارتقای سطح مناسبات، امیدبخش تحقق رشد معنادار در تجارت بین دو کشور است.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از صفحه توییت سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه، کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه خبرداد: «سفر وزرای کشاورزی، نیرو و گردشگری ایران به مسکو و توافقات انجام شده حاکی از رویکرد مقامات عالی و اجرایی دو کشور در ارتقای سطح مناسبات در همه زمینه ها دارد».

در ادامه پیام توییت آمده است: «امضا و اجرایی شدن برنامه اجرایی موافقتنامه لغو گردشگری گروهی، توافق برای برگزاری شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک و تفاهم نامه اتاق تعاون و طرف روسی برای برگزاری نمایشگاه، توافق برای آغاز مذاکرات انعقاد قرارداد تجارت آزاد با ارورآسیا و همچنین توافقات وزرای کشاورزی برای ایجاد تحول چشمگیر در تجارت متقابل محصولات کشاورزی، از سرگیری صادرات محصولات لبنی شرکت های ایرانی به روسیه و توافق همکاری در حوزه آبزیان در دریای خزر و خلیج فارس، دیپلماسی اقتصادی ایران و روسیه را بر اساس منویات رهبران دو کشور وارد مرحله پویاتری کرده است».

در این پیام آمده است: «امید می رود در سال جاری و سال های آتی همانند سال گذشته شاهد رشد معنادار در تجارت بین ایران و روسیه باشیم».

لینک ورود به کانال تلگرام

لینک ورود به صفحه اینستاگرام

شناسه: 914