بازدید نماینده ویژه پوتین از سرای تجاری ایرانیان در آستراخان

نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و رئیس هئیت روسی در مذاکرات دریای خزر ضمن بازدید از استان آستراخان و بررسی مسائل مربوط به توسعه همکاری این استان با کشورهای حوزه دریای خزر از سرای تجاری ایرانیان دیدن کرد.

به نقل از پایگاه آژانس روابط بین الملل استان آستراخان، میخائیل پتراکوف، نماینده ویژه رئیس جمهور فدراسیون روسیه در امور تعیین مرزهای دولتی فدراسیون روسیه با کشورهای همسایه جامعه کشورهای مستقل مشترک المنافع و مسئول هیئت روسی در مذاکرات چند جانبه در امور دریای خزر  طی روزهای 30 فروردین تا 2 اردیبهشت از استان آستراخان بازدید کرد.

در چارچوب سفر خود به این استان جنوبی، نماینده ویژه پوتین با پاول پااوتوف، رئیس دفتر استاندار آستراخان و ولادیمیر گالوفکوف، رئیس آژانس منطقه ای روابط بین الملل دیدار و مسائل مربوط به توسعه روابط اقتصادی و انسانی استان آستراخان با کشورهای حاشیه دریای خزر گفتگو کرد.

وی طی دیدار با مقامات استانی در جریان فعالیت های مربوط به ایجاد هاب خزر در آستراخان و بهبود زیرساخت ها و سامانه حمل و  نقل استان قرار گرفت.

پتراکوف، در راستای پیگیری مسائل مربوط به توسعه همکاری با کشورهای حاشیه دریای خزر از سرای تجاری ایرانیان و مرکز تجاری آذربایجان در آستراخان بازدید کرد.

لینک ورود به کانال تلگرام

شناسه: 663