راه‌ اندازی شش خط منظم از مبادی بنادر شمالی به مقصد بنادر روسیه و قزاقستان

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در مراسم امضای تفاهم‌ نامه برقراری خطوط منظم دریایی در حوزه دریای خزر بین سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، بر اهمیت و نقش زیرساخت‌ های صادراتی به ویژه حمل و نقل دریایی در توسعه صادرات و رونق تجارت تاکید کرد.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، روز چهارشنبه، ۲۱ مهر، مراسم امضای تفاهم‌ نامه برقراری خطوط منظم دریایی در حوزه دریای خزر بین سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

علیرضا پیمان‌ پاک، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در این مراسم بر اهمیت و نقش زیرساخت‌ های صادراتی به ویژه حمل و نقل دریایی در توسعه صادرات و رونق تجارت تاکید کرد.

گفتنی است، بر اساس تفاهم نامه برقراری خطوط منظم دریایی در حوزه دریای خزر بین سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در فاز نخست، شش خط منظم از مبادی بنادر شمالی ایران به مقصد بنادر آستراخان و ماخاچ قلعه‌ ی روسیه و همچنین بندر اکتائو قزاقستان از اول آبان ماه اجرایی شده است.

خاطر نشان می‌سازد، در راستای اقدامات انجام شده، در فاز دوم تا پایان سال جاری تعداد این خطوط به هشت خط افزایش خواهد یافت.

 

لینک ورود به کانال تلگراملینک ورود به صفحه اینستاگرام

 

شناسه: 1689