توسعه شبکه توزیع خودروهای ایرانی در روسیه

مدیر مطالعات و برنامه‌ ریزی بازارهای صادراتی شرکت ایران‌خودرو اعلام کرد که شبکه توزیع خودروهای ایرانی در روسیه توسعه پیدا می کند.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از ایران پرس، جمهوری اسلامی ایران برای دومین سال متوالی با برپایی پاویون اختصاصی در نمایشگاه بین المللی بزرگ اتومبیلیتی ۲۰۲۳ مسکو حاضر شده است.

امسال ۳۲ شرکت مشتمل بر شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا، ۲ شرکت بازرگانی همچنین ۲۸ شرکت قطعه ساز، در نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۳ مسکو حضور دارند.

نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۳ مسکو از ۲۱ تا ۲۴ آگوست ۲۰۲۳  در مرکز نمایشگاه های بین المللی مسکو ( اکسپو سنتر) برپاست.

"امیرمحمد کیان‌منش " دبیر مطالعات و برنامه‌ ریزی بازارهای صادراتی شرکت ایران‌خودرو امروز پنجشنبه در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعه سازی روسیه  " اتومبیلیتی ۲۰۲۳ " در مسکو، در گفتگو با ایرنا گفت : در حال توسعه شبکه توزیع خودرو در روسیه و افزودن سایر شرکت‌های توزیع کننده خودرو به این چرخه همکاری هستیم.

دبیر مطالعات و برنامه‌ ریزی بازارهای صادراتی شرکت ایران‌خودرو افزود : تاکنون ۱۲۰ دستگاه از انواع خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو به توزیع‌کننده روس تحویل شده که از این تعداد، ۱۲ دستگاه خودرو "تارا" به ناوگان تاکسی مسکو تخصیص داده شده است.

کیان‌منش همچنین گفت : شرکت رولف در روسیه به توزیع محصولات ایران خودرو مشغول است.

شناسه: 3942