دیدار مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان با حسین امیر عبداللهیان

در دیدار امام جمعه اهل سنت زاهدان با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در محل وزارت امور خارجه، وزیر امور خارجه ضمن تاکید بر رویکرد دولت مردمی و تحول گرای سیزدهم در حمایت قاطع و همه جانبه از حقوق تمامی اتباع ایرانی در خارج از کشور، از برنامه‌ های جامع وزارت امور خارجه در استیفای حقوق ایرانیان خارج از کشور خبر داد.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از سایت وزارت امور خارجه ایران، در دیدار مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان با حسین امیر عبداللهیان، روز چهارشنبه، ۲۷ بهمن در محل وزارت امور خارجه، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر رویکرد دولت مردمی و تحول گرای سیزدهم در حمایت قاطع و همه جانبه از حقوق تمامی اتباع ایرانی در خارج از کشور، از برنامه‌ های جامع وزارت امور خارجه در استیفای حقوق ایرانیان خارج از کشور خبر داد.

وزیر امور خارجه ایران در این دیدار، با تشریح آخرین وضعیت مذاکرات وین، بر عزم دستگاه سیاست خارجی در صیانت از حقوق ملت ایران تاکید کرد. امیر عبداللهیان با اشاره به وضعیت منطقه و جهان اسلام، حرکت در جهت تحکیم وحدت در بین کشور های اسلامی و امت اسلام را جزو اصول اساسی سیاست خارجی خواند و بر ضرورت بسیج همه ظرفیت ها در تحکیم فضای همدلی تاکید کرد.

مولوی عبد الحمید نیز در این دیدار، عشق به میهن اسلامی را وجه مشترک بین تمامی ایرانیان در داخل و خارج از کشور خواند و با اشاره به خباثت های رژیم صهیونیستی در منطقه جهت ایجاد فضای اسلام گریزی و ایران هراسی، اولویت بخشی به سیاست همسایگی در دولت مردمی و تحول گرای سیزدهم را اقدامی هوشمندانه دانست.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در پایان با آرزوی موفقیت مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران در وین، سرافرازی ملت ایران و امت اسلامی را از خداوند متعال مسالت نمود.

 

لینک ورود به کانال تلگراملینک ورود به صفحه اینستاگرام

 

شناسه: 2250