همایش تجاری "EXPO - RUSSIA IRAN 2023"، فردا در تهران آغاز می شود

شرکت سهامی "زاروبِژ-اکسپو" درباره برگزاری همایش تجاری تهران "EXPO - RUSSIA IRAN 2023" خبر می دهد.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از اسپوتنیک، رویداد های این همایش از تاریخ 10 تا 12 اکتبر سال 2023 (18 تا 20 مهر ماه سال 1402) در مرکز همایشی بین المللی برج میلاد تهران،  "Tehran Milad Tower International Convention Center"، با حمایت وزارت خانه های ویژه روسیه و ایران، سازمان توسعه تجارت؛ اتحادیه صنعتگران و بازرگانان روسیه، مرکز تجاری توسعه اقتصادی اتحادیه کشورهای مستقل مشترک المنافع، اتحادیه ها و نهاد های رشته ویژه ای که تحت حمایت اتاق بازرگانی و صنایع روسیه قرار می گیرند، برگزار می شوند و اتحادیه گاز روسیه به عنوان شریک برنامه کاری عمل می کند.

هدف همایش تجاری تهران، حمایت از تحکیم و تقویه روابط تجاری و اقتصادی، تنوع بخشی همکاری، ترویج محصولات صادراتی کارخانه های روسیه به بازار های خاور نزدیک و خاور میانه، و همچنین کالا های ایرانی به روسیه، می باشد. بخش های موضوعی نمایشگاه به شرح زیر است: فنآوری های IT، انرژی، صنایع نفت و گاز و صنعت شیمیایی، مهندسی مکانیک، متالورژی، ساحت و ساز، صنایع کاغذ و خمیرکاغذ و صنعت چوبی،صنعت معدن و مواد شیمیایی؛ حمل و نقل،صنعت کشاورزی؛ کالا های مصرف عمومی، پزشکی، علم و آموزش.

برای شرکت کنندگان برنامه کاری ای تهیه شده است که در چارچوب آن برگزاری کنفرانس بین المللی "چشم انداز های گسترش همکاری روسیه و ایران در سطح بین منطقه ای"، گفتوگوی تجاری "روسیه – ایران"، کنفرنس های بین المللی در زمینه همکاری ها در بخش های انرژی، حمل و نقل، میز گرد های پزشکی و فنآوری دارویی، کشاورزی، ساخت و ساز، بورس تماس ها، "روز های آموزش و علم"، برنامه ریزی شده است.

با توجه به نتایج مذاکرات مقدماتی، محصولات متنوع و متفاوت می توانند مورد علاقه جدی شرکای ایرانی مان باشند.

ما عقیده داریم که اشتراک در همایش"EXPO-RUSSIA IRAN 2023" و مجمع بین المللی تهران یک فرصت خوب و مؤثری برای پیاده سازی "نقشه راه" دراز مدت معطوف به توسعه صادرات تا سال 2030 در چارچوب پروژه ملی "همکاری بین المللی و صادرات"، باشد.

اطلاعات بیشتری می توان از شرکت سهامی "زاروبِژ-اکسپو" دریافت کرد. نشانی: مسکو، خ. پرِچیستِنکا، 10، شماره تلفن (495) 721-32-36، پست الکترونیکی: info@zarubezhexpo.ru

برای اشتراک در همایش دعوتتان می کنیم.

ورود رایگان است.

پلتفرم آنلاین نمایشگاه: www.ExpoRF.ru

www.exporussia2023@gmail.com

شناسه: 4108