ديدار رئيس سازمان شيلات ايران با رئيس آژانس فدرال ماهيگيري روسيه

در ديدار رئيس سازمان شيلات ايران با رئيس آژانس فدرال ماهيگيري روسيه بر گسترش همكاري ها و حضور در نمايشگاه تهران دعوت شد.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از روابط عمومي سازمان شيلات ايران در ديدار رئيس سازمان شيلات ايران با رئيس آژانس فدرال ماهيگيري روسيه، شستاكوف ضمن تمجيد از سخنراني رئيس سازمان شيلات ايران در نمايشگاه بين المللي شيلات كه روز گذشته انجام شد به سوابق همكاري دو كشور در زمينه تجارت، تحقيقاتي، آبزي پروري، سرمايه گذاري در ايران اشاره كرد و خواستار گسترش روابط با ايران شد.

معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران ضمن تشكر از دعوت طرف روسي و اشاره به وضعيت تجارت با شيلات روسيه، به سوابق همكاري ايران و روسيه از ديرباز اشاره كرد و گفت: كميسيون مشترك شيلاتي دو كشور در ارديبهشت ماه در آستاراخان روسيه برگزار شد و همكاري هاي تجاري، علمي تحقيقاتي، بازسازي ذخاير، ماهيگيري و سرمايه گذاري جزو زمينه هاي همكاري با روسيه است. 

سيدحسين حسيني با اشاره به جلسه كميسيون حفاظت و بهره برداري بهينه از منابع زنده آبزي درياي خزر از مديريت خوب روسيه در اين اجلاس تشكر كرد.

وي همچنين به موضوع نمايشگاه بين المللي شيلات سنت پترزبورگ اشاره كرد كه نمايشگاه خوبي بوده و از طرف روسي دعوت كرد كه از نمايشگاه بين المللي شيلات در تهران بازديد كنند. 

حسيني خاطر نشان كرد: در صورت حضور مقامات شيلات و تجار و شركت هاي روسي همزمان با نمايشگاه تهران، راهكارهاي عملياتي شدن توافقات در زمينه لجستيك، سلامت آبزيان، نقل و انتقال پول بررسي و عملياتي خواهدشد.

شناسه: 4032