سفر هیات دولتی و بخش خصوصی استان اصفهان به روسیه 

هیات دولتی و بخش خصوصی استان اصفهان با هدف ملاقات با برخی از مقامات مسکو و سنت پترزبورگ و همچنین شرکت در جلسات متعدد تجاری به روسیه سفر کرده‌اند.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از کانال تلگرامی سفارت ج.ا.ا در روسیه، نشست مشترک هیات استانداری اصفهان و فعالان اقتصادی این استان در تاریخ شنبه، ۵ آذر، در رزیدانس سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو برگزار گردید.

در این نشست که با حضور مرتضوی استاندار اصفهان، طغیانی، نماینده مجلس شورای اسلامی، علیرضا پیمان پاک، رییس کل سازمان توسعه تجارت، مسعود گلشیرازی، رییس اتاق اصفهان و تعدادی از مقام‌های استانی و بیش از چهل نفر از فعالان اقتصادی و تجاری در زمینه‌های مختلف در رزیدانس سفیر برگزار گردید، کاظم جلالی، سفیر ج.ا.ا به تشریح ظرفیت‌های دو کشور در عرصه تجارت و موانع و چالش های موجود پرداخت.

جلالی با بیان آخرین وضعیت همکاری‌های تجاری بین دو کشور ایران و روسیه، از شرایط فعلی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مراودات اقتصادی دو کشور یاد کرده و افزود این وضعیت متاثر از اراده مقامات دو کشور برای توسعه روابط همه جانبه و شرایط خاص بین المللی است و فعالیتهای صورت گرفته طی یک سال اخیر در حوزه اقتصادی و تجاری و ساخت و ارتقاء زیرساخت های مالی و پولی، حمل و نقل و لجستیک و همچنین همکاری های گمرکی بی نظیر بوده است.

شایان ذکر است که هیات دولتی و بخش خصوصی استان اصفهان با هدف ملاقات با برخی از مقامات مسکو و سنت پترزبورگ و همچنین شرکت در جلسات متعدد تجاری به روسیه سفر کرده‌اند.

شناسه: 3690