انعقاد قراردادهای مهم تجاری میان شرکتهای ایرانی و ارمنی در خلال نمایشگاه ایروان

رایزن بازرگانی ایران در ارمنستان از انعقاد قراردادهای مهم تجاری میان شرکت‌های ایرانی و ارمنی در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ایروان خبر داد.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، اکبر گداری ،رایزن بازرگانی ایران در ارمنستان اظهار داشت: «نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ایروان  پس از چهار روز به کار خود پایان داد و در خلال آن قراردادهای همکاری مهمی میان شرکت‌های ایرانی و ارمنی منعقد شد».

گداری افزود: «در این نمایشگاه 108 شرکت ایرانی در حوزه‌های صنعت ساختمان، برق و انرژی، صنایع غذایی و کشاورزی و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان حضور داشتند که آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار دادند».

رایزن بازرگانی ایران در ارمنستان ادامه داد: «در روز دوم نمایشگاه، گاگیک ماکاریان، رئیس اتحادیه کارفرمایی تجار ارمنستان از نمایشگاه بازدید کرد و تفاهماتی درخصوص خرید قطعات آسانسور، دستگاه‌های مدیریت پسماند، افزودنی‌های بتن، رنگ‌های ضدخوردگی منعقد شد».

گداری با بیان اینکه از تفاهمات مهم دیگر صورت گرفته طی این دیدارها، ساخت 100 واحد ساختمانی هوشمند توسط یک شرکت ایرانی در ارمنستان است، گفت: «همچنین انعقاد قراردادهای مهمی در زمینه فروش ماشین‌آلات، تولید مشترک فرآورده‌های آبزیان و فروش سنگ‌های ساختمانی و ارائه نمایندگی یکی از شرکت‌های معتبر کفش ایرانی از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه بود».

خاطرنشان می‌سازد، طی این نمایشگاه که از طی روزهای 20 تا 23 خرداد در ایروان برگزار گردید عباس ظهوری، سفیر ایران در ارمنستان به همراه تیم اقتصادی و بازرگانی سفارت شامل اکبر گداری، رایزن بازرگانی و سیدرضا نورایی، کارشناس اقتصادی سفارت از تک تک شرکت‌ها بازدید و با مسئولان مربوطه گفت و گو کردند.

لینک ورود به کانال تلگرام

لینک ورود به صفحه اینستاگرام

شناسه: 978