اتاق بازرگانی ایران نشست بررسی ظرفیت های تجاری بین ایران و قزاقستان برگزار می کند

​​​​​​​معاونت بین الملل اتاق ایران 20 بهمن نشستی جهت بررسی فرصت ها و ظرفیت های تجاری بین ایران و قزاقستان در وضعیت اقتصادی کنونی را برگزار کند. در این نشست رئیس اتاق مشترک ایران و قزاقستان و نمایندگان اتاق های استانی، کمیسیون ها و تشکل های مرتبط نیز حضور خواهند داشت.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران، معاونت بین الملل اتاق ایران در نظر دارد نشستی به منظور بررسی فرصت ها و ظرفیت های تجاری بین ایران و قزاقستان به صورت آنلاین (برنامه اسکایپ) برگزار کند. این نشست روز دوشنبه، 20 بهمن ماه، برگزار خواهد شد.

این نشست قرار است با حضور امیرعابدی، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان و نمایندگان اتاق های استانی، روسای تشکل ها و کمیسیون های مرتبط برگزار شود.

قرار است ضمن طرح فرصت ها و بررسی چالش ها و موانع مربوط به همکاری بخش خصوصی با کشور قزاقستان، آخرین وضعیت تحولات اقتصادی و تجاری این کشور، همکاری های دو کشور و چشم انداز توسعه مناسبات، همکاری ها و فرصت های موجود بین ایران و قزاقستان نیز ارائه شود.

این نشست فرصت مناسبی خواهد بود تا شرکت کنندگان در آن بتوانند مشکلات و راهکارهای پیشنهادی برای تسهیل ورود شرکت های ایرانی به بازار قزاقستان را مطرح کنند.

کانال ما را در تلگرام دنبال کنید.

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

شناسه: 74