رایزنی های مسکو و قاهره در خصوص مسائل منطقه

معاون وزیر امورخارجه روسیه با دیپلمات های مصری در خصوص راه حل سیاسی بحران های خاورمیانه و آفریقا و مسائل روز منطقه تبادل نظر کرد.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه، سرگئی ورشینین، معاون وزیر امورخارجه فدراسیون روسیه 3 و 4 فروردین با مقامات وزارت امورخارجه مصر در قاهره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دستگاه دیپلماسی روسیه: «تبادل نظر مفصلی در خصوص دستور کار شورای امنیت سازمان ملل متحد با تکیه بر حمایت از تلاش های جامعه بین الملل در امر حل و فصل سیاسی بحران در سوریه، لیبی، یمن، جمهوری آفریقای مرکزی، سومالی، مالی و حل و فصل خاورمیانه صورت گرفت. توجه ویژه ای به مسئله تقویت همکاری و هماهنگی دوجانبه در امر تغییر آب و هوا، امنیت غذایی، فعالیت های حافظ صلح سازمان ملل متحد، دفاع و توسعه حقوق بشر شده بود».  

در نشست ورشینین با دیپلمات های مصر معاون وزیر امورخارجه در امور چندجانبه و امنیت بین الملل، معاون وزیر امورخارجه در امور اروپا، معاون وزیر امورخارجه در امور عربی، معاون وزیر امورخارجه در امور آفریقا، مدیر دپارتمان حقوق بشر و مدیر دپارتمان محیط زیست و توسعه پایدار وزارت امورخارجه مصر حضور داشتند.  

لینک ورود به کانال تلگرام

لینک ورود به صفحه اینستاگرام

شناسه: 468