برجام یکی از موضوعات رایزنی های مورو در مسکو

معاون سیاسی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در راستای تدارک سفر مسئول دیپلماسی اتحادیه اروپا به روسیه طی سفر خود به مسکو گفتگوهای مفصلی را با دیپلمات های روسیه برگزار کرد.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از وزارت امورخارجه فدراسیون روسیه، انریکه مورو، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز، 15 بهمن، ضمن دیدار با دیپلمات های ارشد روسیه در خصوص موضوعات محتلف روابط مسکو و بروکسل تبادل نظر کرد.

مورو در بدو ورود خود به مسکو با سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امورخارجه روسیه دیدار و در خصوص چشم انداز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) برای حل و فصل وضعیت پیرامون برنامه هسته ای ایران و موضوع حمایت از روند گفتگوی داخل ونزئولا گفتگو کرد.

وی همچنین با آلکساندر گروشکو، معاون وزیر امورخارجه روسیه دیدار و در خصوص مسائل و چشم انداز روابط مسکو با اتحادیه اروپا و برخی مسائل روز بین الملل تبادل نظر کرد.

در نهایت معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدار با میخائیل باگدانوف، نماینده ویژه رئیس جمهور و معاون وزیر امورخارجه روسیه مسائل مربوط به حل و فصل مناقشه خاورمیانه و وضعیت سوریه را بررسی کرد.

لازم به یادآوری است که سفر مورو به مسکو در جهت تدارک سفر آتی جوزپ بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی به روسیه انجام می گیرد.

 

کانال ما را در تلگرام دنبال کنید.

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

شناسه: 116