انتصابات جدید در کمیسیون اقتصادی اوراسیا

وادیم زاکاریفسکی از کشور بلاورس به سمت مدیر دپارتمان انرژی کمیسیون اقتصادی اوراسیا منصوب شد. آندری آودییف از کشور بلاروس به سمت معاون مدیر دپارتمان حقوقی کمیسیون اقتصادی اوراسیا منصوب شد.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از کمیسیون اقتصادی اوراسیا، وادیم زاکاریفسکی از کشور بلاورس به سمت مدیر دپارتمان انرژی کمیسیون اقتصادی اوراسیا منصوب شد. پیش از این وی در سمت معاون وزیر انرژی بلاروس خدمت می کرد.

زاکاریفسکی متولد 12 مهر سال 1359 است. وی در سال 1380 از دانشگاه ارتقاء تخصص و بازآموزی پرسنل بلاروس در رشته زبان انگلیسی فارغ التحصیل شد. در سال 1381 نیز تحصیل در رشته "انرژی حرارتی" دانشگاه ملی فنی بلاروس به پایان رساند و در سال 1392 از آکادمی مدیریت ریاست جمهوری بلاروس در رشته مدیریت دولتی و محلی فارغ التحصیل شد.

دارای لوح تقدیر از طرف ریاست جمهوری و از طرف نخست وزیر جمهوری بلاروس است.

آندری آودییف از کشور بلاروس به سمت معاون مدیر دپارتمان حقوقی کمیسیون اقتصادی اوراسیا منصوب شد. وی متولد 30 تیر سال 1357 می باشد.

پیش از این وی در سمت معاون وزیر دادگستری جمهوری بلاروس خدمت می کرد. آودییف در سال 1379 از دانشگاه دولتی بلاروس فارغ التحصیل شد و در سال 1385 از آکاادمی مدیریت ریاست جمهوری بلاروس فارغ التحصیل شد.

لینک ورود به کانال تلگرام

لینک ورود به صفحه اینستاگرام

شناسه: 447