آغاز اجلاس بین‌المللی اتحادیه آمبودزمان‌های اوراسیا با حضور ایران در مسکو

نهمین اجلاس بین‌المللی روسای سازمان‌های ناظر بر حسن اجرای قوانین و حافظان حقوق شهروندی موسوم به «آمبودزمان‌ها» با حضور مقامات ارشد قضایی، حقوقی و نظارتی ۲۲ کشور عضو و ناظر در مسکو آغاز شد.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از ایران پرس، اجلاس بین‌المللی اتحادیه آمبودزمان‌های اوراسیا با حضور روسای سازمان‌های ناظر بر حسن اجرای قوانین و حافظان حقوق شهروندی، از جمله مقامات ارشد ۱۰ کشور عضو و ۱۲ کشور ناظر در مسکو کار خود را آغاز کرد.

روسیه، جمهوری اسلامی ایران، ارمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، بحرین، صربستان، تاجیکستان و مغولستان، اعضای اصلی اتحادیه آمبودزمان‌های اوراسیا هستند و ۱۲ کشور حوزه اوراسیا نیز بعنوان ناظر در این نشست حضور دارند.
آغاز اجلاس بین‌المللی اتحادیه آمبودزمان‌های اوراسیا با حضور ایران در مسکو
ذبیح‌الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور که آمبودزمان جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌رود، در این نشست اقدامات کشورمان در زمینه چگونگی نظارت بر حسن اجرای قوانین، احقاق حقوق شهروندان، حمایت از کارآفرینان و فعالان اقتصادی، مقابله با مفاسد اقتصادی و فعالیت‌های بشردوستانه را تشریح خواهد کرد.
آغاز اجلاس بین‌المللی اتحادیه آمبودزمان‌های اوراسیا با حضور ایران در مسکو
دیدار و رایزنی با مقامات عالی قضایی، نظارتی و حقوقی روسیه و کشورهای شرکت کننده دراین اجلاس از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مسکو خواهد بود.

ذبیح‌الله خدائیان روز سه‌شنبه با ایگور کراسنوف دادستان کل فدراسیون دیدار درباره راههای توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه قضایی، حقوقی و نظارتی رایزنی کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، عصر امروز نیز با خانم موسکولکووا، آمبودزمان روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.


آغاز اجلاس بین‌المللی اتحادیه آمبودزمان‌های اوراسیا با حضور ایران در مسکو | دانلود

شناسه: 4434