کسب رتبه اول مسابقات هفتمین همایش رسانه ای خزر در بخش عکس توسط خبرنگار ایرانی

هفتمین همایش رسانه ای کشورهای حوزه خزر با عنوان رسانه‌های خزر - جوانان در آستراخان برگزار شد و مصطفی شانچی موفق شد رتبه اول بخش مسابقه‌ی عکس خزر را به خود اختصاص دهد.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هفتمین همایش رسانه ای کشورهای حوزه خزر با عنوان رسانه‌های خزر - جوانان در آستراخان برگزار شد.

این مسابقات هر ساله در چارچوب همایش رسانه‌ ای خزر در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود و حدود 20 اثر از خبرنگاران ایرانی برای هیأت داوران این مسابقات ارسال شد که از میان آن‌ها، عکس مصطفی شانچی موفق شد رتبه اول بخش مسابقه‌ی عکس خزر را به خود اختصاص دهد.

مهدی آکوچکیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستراخان به نمایندگی از خبرنگاران رسانه‌های ایرانی این جایزه را دریافت کرد.

در این همایش نمایندگان سیاسی، نمایندگان رسانه‌ها، کارشناسان علوم سیاسی و تحلیلگرانی از جمهوری اسلامی ایران، قزاقستان، روسیه، ترکمنستان، ازبکستان و جمهوری آذربایجان شرکت داشتند.

فرشاد مهدی‌ پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌ رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسعود احمدوند، رایزن فرهنگی سفارت ج.ا.ا در مسکو به عنوان مهمان در این رویداد فرهنگی حضور داشتند.

 

لینک ورود به کانال تلگراملینک ورود به صفحه اینستاگرام

 

شناسه: 3099