ادامه رایزنی های دیپلماتیک ایران و روسیه در مسکو

سفیر ایران در مسکو طی روز های آخر رایزنی های فعالی را با مقامات دیپلماتیک کشور محل ماموریت خود انجام داد که گسترش روابط دوجانبه و وضعیت منطقه از مهمترین مسائل مطرح طی دیدار های صورت گرفته بود.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه، ایگور مارگولوف، معاون وزیر امورخارجه روسیه امروز، 8 اسفند، کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو را به حضور پذیرفت.

در بیانیه دستگاه دیپلماسی روسیه در خصوص این دیدار آمده است: «تبادل نظر مفصلی در خصوص طیف وسیعی از مسائل روز همکاری های دوجانبه با تاکید بر توسعه روابط تجاری-اقتصادی و اجرای پروژه های مهم مشترک در بخش انرژی و حمل و نقل صورت گرفت».

مارگولوف، در وزارت امور خارجه روسیه مسئول امور همکاری مسکو با کشورهای شرق و جنوب آسیا و همکاری های چندجانبه در منطقه آسیا-اقیانوسیه است.

همچنین سفیر ایران در روسیه امروز، 8 اسفند، با میخائیل باگدانوف، معاون وزیر امورخارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و کشورهای آفریقا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش وزارت امورخارجه روسیه این دیدار به درخواست سفیر ایران صورت گرفته است. طی این دیدار طرفین تبادل نظر در خصوص مسائل روز منطقه با تاکید بر وضعیت سوریه، عراق و حوزه خلیج فارس را ادامه دادند.

قابل ذکر است که جلالی و باگدانوف روز پنجشنبه، 7 اسفند، در محل وزارت امورخارجه روسیه دیدار و در خصوص مسائل روز منطقه تبادل نظر کردند.

لینک ورود به کانال تلگرام

لینک ورود به صفحه اینستاگرام

شناسه: 306