کنعانی: لغو تحریم‌های ظالمانه نه‌ تنها به نفع ایران، بلکه به نفع منطقه و اقتصاد جهانی است

به گفته کنعانی، معتقدیم لغو تحریم‌های ظالمانه نه‌ تنها به نفع دولت و ملت ایران، بلکه به نفع منطقه و اقتصاد جهانی است و در حوزه تأمین انرژی نیز به سود کشورهای اروپایی خواهد بود.
به گزارش وستی پرس، 

ناصر کنعانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، روز دوشنبه، ۲۴ مرداد، درباره جایگزینی ایران در زمینه بحران انرژی در بازارهای اروپا بعد از جنگ اوکراین گفت: «ایران این ظرفیت را دارد که در سایه بحران انرژی که در جهان ناشی از جنگ اوکراین شکل گرفته بتواند بخشی از نیازهای حیاتی و اساسی جهان در حوزه انرژی را تامین کند. بر مبنای شرایط موجود و حتی در سایه تحریم همکاری‌ها و تعاملات و تجارت نفتی ایران با طرف‌های مختلف در حوزه منطقه‌ای و بین‌ المللی ادامه دارد».

وی بیان کرد: «قطعا لغو تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه می‌تواند به این کمک کند که ایران بیش از گذشته در تامین انرژی مایحتاج دنیا نقش جدی‌تری ایفا کند و این بسته به همت و اراده طرف‌های گفت‌وگو در برجام و مشخصا دولت آمریکا است. لغو تحریم‌های ظالمانه نه تنها به نفع دولت و ملت ایران، بلکه به نفع منطقه و اقتصاد جهانی و مشخصا در حوزه تامین انرژی در راستای منافع کشورهای اروپایی است و امیدواریم این همت و درایت در آن طرف هم باشد».

 

لینک ورود به کانال تلگراملینک ورود به صفحه اینستاگرام

 

شناسه: 2969