نمایشگاه دستاورد‌های صنعتی کشورهای حاشیه دریای خزر در باکو

برگزاری پنجمین نمایشگاه دستاورد‌های صنعتی کشور‌های حاشیه دریای خزر و منطقه در جمهوری آذربایجان. حدود ۶۰ شرکت از شش کشور آسیایی و اروپایی دستاورد‌های خود را در زمینه‌های صنعتی، عمرانی، انرژی و غذایی در باکو به نمایش گذاشتند.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، پنجمین دوره نمایشگاه صنعتی کشور‌های حاشیه دریای خزر به مدت ۴ روز در محل نمایشگاه‌های بین المللی و دایمی کاسپین اکسپوی باکو آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه ۴۰ شرکت ایرانی، محصولات خود را که با آخرین تکنولوژی‌های روز و دانش بنیان تولید می شود به همراه ۲۰ شرکت از کشور‌های جمهوری آذربایجان، ترکیه، روسیه، اوکراین و امارت متحده عربی، حضور دارند.

شرکت‌های ایرانی در حوزه‌های رنگ و رزین، مقاطع فولادی، انواع ساندویچ پنل، مهندسی معدن و نفت و گاز، لوازم خانگی (یخچال، فریزر، آبگرمکن، اجاق گاز و ماشین لباسشویی)، محصولات پلاستیکی، ماشین آلات و خطوط تولید محصولات غذایی، ام دی اف، اتوبوس سازی، سیمان، تجهیزات پزشکی و پوشاک بیمارستانی، شیرینی و شکلات، انواع بیسکویت و کوکیها و محصولات ارگانیک حضور دارند.

این نمایشگاه به همت سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران و با همکاری کنفدراسیون کارفرمایان جمهوری آذربایجان از روز یکشنبه (۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱) برپا شده است. همگرایی‌های منطقه‌ای و همکاری‌های اقتصادی برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های صنعتی همدیگر و افزایش صادرات از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام شده است. در حاشیه این رویداد اقتصادی کارگروه‌هایی برای تبادل تجربه و بازاریابی پیش بینی شده است.
 

لینک ورود به کانال تلگراملینک ورود به صفحه اینستاگرام

 


نمایشگاه دستاورد‌های صنعتی کشور‌های حاشیه دریای خزر در باکو | دانلود

شناسه: 2564