دانش‌بنیان‌ها به نمایشگاه هوافضای روسیه می‌روند

ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری ایران با اعلام برگزاری پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین المللی هوافضای "ماکس" روسیه از حمایت از حضور شرکت های دانش بنیان ایران در این نمایشگاه خبر داد.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته این معاونت از حمایت از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه هوافضای روسیه "ماکس" با برگزاری پاویون ملی ایران، خبر داد.

قابل ذکر است که پانزدهمین دوره نمایشگاه هوافضای روسیه "ماکس" 29 تیر تا 3 مرداد 1400 برگزار خواهد شد.

نمایشگاه هوایی "ماکس" در نوع خود یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های هوایی و فضایی جهان است  که به لحاظ وسعت فناوری‌های پیشرفته ارائه شده در آن نسبت به سایر نمایشگاه ها بزرگتر است و هر دو سال یکبار در تابستان، تحت حمایت مستقیم ریاست جمهوری فدراسیون روسیه در شهر علم و فن آوری هوافضای روسیه "ژوکوفسکی" در فرودگاه پایگاه مرکزی برگزار می شود.

همچنین در این گزارش آمده است: «معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری شرکت آسمان فناوران، با برپایی پاویون ملی ایران در این نمایشگاه، از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این رویداد بین المللی حمایت می کند».

همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و نحوه حضور در نمایشگاه "ماکس" روسیه می توانند به پایگاه اینترنتی http://www.maks-iran.com مراجعه کنند.

ایران از همان دوره‌های آغازین نمایشگاه، در این رویداد بین المللی با حضور نمایندگانی از سازمان های دولتی مرتبط با صنایع هوایی و فضایی در سطح کارشناسی و مدیریتی و بخش خصوصی حضور یافته است. در چند دوره اخیر نیز شرکت‌های دانش بنیان محصولات خود را در پاویون ایران به نمایش گذاشتند و قدم‌های موفقی در راستای توسعه صادرات برداشتند.

لینک ورود به کانال تلگرام

لینک ورود به صفحه اینستاگرام

 

شناسه: 781