بازدید رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از شعبه مرکزی میر بیزینس بانک در روسیه

در تاریخ ۱۱ مهرماه ۱۴۰۲ ، «حمیدرضا حاجی بابایی » رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی‌که به مسکو سفر کرده اند از شعبه مرکزی میر بیزنس بانک در روسیه بازدید و با «محمد حزار» مدیر این بانک به گفتگو پرداختند.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از وب سایت سفارت ایران در مسکو، در این دیدار که «کاظم جلالی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه نیز حضور داشت، ابتدا «محمد حزار» رئیس میر بیزینس بانک ، گزارش کاملی از سوابق و فعالیت‌های بانک ارائه داد و به تشریح چگونگی ارائه خدمات پولی، مالی و اعتباری میربیزنس بانک به تجار و  فعالان اقتصادی دوکشور و دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در روسیه پرداخت.

وی در ادامه به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با نحوه فعالیت میربیزنس بانک در رابطه با ضمانتنامه‌های بانکی ، خدمات ال سی ، تسهیلات اعتباری به طرف های تجاری ، ارتباطات کارگزاری، ارائه خدمات ویژه بانکی به دانشجویان و ... پاسخ داد.

شایان ذکر است میربیزنس بانک در سال ۲۰۰۲ در روسیه تاسیس و هم اکنون علاوه بر مسکو در شهرهای آستراخان و کازان روسیه دارای  شعبه می‌باشد. 

«حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی» ، « محمدمهدی مفتح »، « مهرداد گودرزوند چگینی » ، «جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی» ، «غلامحسین رضوانی» و «غلامحسین کرمی» ، از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ،  که آقای حاجی بابایی را در این سفر همراهی می‌کنند نیز در این نشست حضور داشتند.

شناسه: 4083