رشد ۱۸ درصدی تناژ تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در بندر خرمشهر

به گفته مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر، عملیات تخلیه کالای عمومی در بندر خرمشهر طی ۵ ماهه نخست سال جاری ۱۸ درصد افزایش یافت.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، نوراله اسعدی، مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر، ضمن تشریح عملکرد ۵ ماهه نخست سال جاری از رشد ۱۸ درصدی تناژ عملیات تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در بندر خرمشهر خبر داد و اظهار داشت: «از ابتدای سال جاری عملیات تخلیه کالای عمومی در بندر خرمشهر از نظر وزنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۴۸ درصدی برخوردار است».

وی در خصوص عمده کالاهای وارداتی از مسیر دریایی بندر خرمشهر تصریح کرد: «در این مدت عمده کالا های تخلیه شده در بندر خرمشهر شامل کالای کانتینری، پارچه و الیاف، ماشین آلات، خودروهای ترانزیتی و لوازم خانگی بوده است».

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ادامه ضمن اشاره به فعالیت شبانه روزی این اداره کل در تمام حوزه های عملکردی عنوان کرد: «طی ۵ ماهه نخست امسال تردد بیش از ۹۱۷ دستگاه واگن و پهلوگیری ۳۴۳ فروند شناور زیر هزار تن در بندر خرمشهر به ثبت رسیده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۶ و ۴ درصدی را نشان می دهد».

 

لینک ورود به کانال تلگراملینک ورود به صفحه اینستاگرام

 

شناسه: 3089