امیر عبداللهیان: کنفرانس مونیخ فرصتی برای تبیین سیاست خارجی دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران است

حسین امیر عبداللهیان در بدو ورودش به محل برگزاری کنفرانس مونیخ برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ، این کنفرانس را فرصتی برای تبیین سیاست خارجی دولت سیزدهم و اعلام مواضع منطقه‌ ای جمهوری اسلامی ایران خواند.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از سایت وزارت امور خارجه جــــــمــــهـــــوری اســـــلامــــــی ایــــــران، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران که برای حضور در ۵٨ امین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ، عازم مونیخ شده بود روز جمعه، ۲۹ بهمن، با مقاماتی از کشور های مختلف از جمله، دبیر کل سازمان ملل، رئيس اقلیم کردستان عراق و وزرای امور خارجه قطر، هند، بوسنی، هلند، بلژیک و آلمان دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است، حسین امیر عبداللهیان روز جمعه، ۲۹ بهمن، در بدو ورودش به محل برگزاری کنفرانس مونیخ برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ، گفت: «سفر به مونیخ برای شرکت در کنفرانس بین‌ المللی امنیتی مونیخ انجام شده است و فرصتی است برای اینکه ما سیاست خارجی دولت مردمی و تحول‌ گرای سیزدهم جمهوری اسلامی ایران را تببین کنیم».

وی ادامه داد: «به موازات آن اعلام مواضع منطقه‌ ای جمهوری اسلامی ایران با توجه به بحران‌ هایی که در منطقه غرب آسیا با آنها مواجه هستیم و طبعاً تمرکز بر موضوع مذاکرات وین برای لغو تحریم‌ ها را در دستور کار داریم».
 

 

لینک ورود به کانال تلگراملینک ورود به صفحه اینستاگرام

 

شناسه: 2264