سردار قاآنی خطاب به آمریکا: خروج شما از منطقه یکی از هدف ها بوده و بخش قابل توجه آن بالاتر از خروج، اخراج شدید

به گفته فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به آمریکا، خروج شما از منطقه یکی از هدف ها بوده و بخش قابل توجه آن بالاتر از خروج، اخراج شدید.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشگر اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه ایران، روز سه شنبه، 14 دی، در مراسم گرامیداشت یاران حاج قاسم سلیمانی و در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم در مرکز همایش‌ های برج میلاد تهران گفت: «دشمنان خیلی کوچک تر از آن هستند که بدانند درون فرهنگ غنی اسلام و شیعه چه چیز هایی نهفته است، آنها معنی شهادت را نمی فهمند و فکر می کنند این راه متوقف شده است، غافل از آنکه آنها شهید سلیمانی را ترور کردند و فکر می کنند که این راه متوقف شده است».

سردار قاآنی افزود: «پیدا و پنهان عاملان شهادت حاج قاسم برای ما روشن هستند زیرا شهید سلیمانی، پمپئو جنایتکار را چنان تحقیر کرد که هیچ کس در آمریکا اینگونه تحقیر نشده بود و او فکر کرد با شهادت سردار سلیمانی این حقارت پاک می شود اما فراموش نکنند که همه عوامل این جنایت که فرمانده شهدا را ترور کردند از شخص رئیس جمهور جنایت کار آمریکا گرفته تا همه کسانی که پیدا و پنهان در این جنایت بزرگ نقش داشتند زیر ذره بین تمام آزاد مردان عالم هستند».

وی بیان داشت: «قریب ۱۴۰۰ سال از شهادت سالار شهیدان میگذرد تمام بنی امیه ازبین رفتند. مختار تک تک کسانی که در صحنه کربلا جنایت کرده بودند را یکی به یکی هر کجا که بود پیدا کرد و کشت اما ۱۴۰۰ سال میگذرد و شعار ما هنوز این است که ما انتقام خون سالار شهیدان را نگرفتیم».

او خطاب به جنایت کاران گفت: «شما چه فکر کردیده اید؟ فک کردید زدید و رفت؟ جامعه اسلامی و فراتر از مسلمان ها، آزادگان دنیا چنان از شما جنایتکاران به اشکال مختلف انتقام خواهد گرفت که تا عمر دارید فراموش نکنید».

فرمانده نیروی قدس خطاب به آمریکایی ها تصریح کرد: «خروج شما از منطقه یکی از هدف ها بوده و بخش قابل توجه آن بالاتر از خروج، اخراج شدید».

قاآنی ادامه داد: «آمریکایی ها در مقاطعی تا بیش از 150 هزار آدم در خاورمیانه داشتند که امروز می گویند به دو هزار و پانصد نفر رسیده اند و مجبورند بگویند که دیگر ما در منطقه حضور نداریم اما مردم عراق و دوستان حاج قاسم همین اندازه آنها را نیز تحمل نخواهند کرد».

وی در پایان صحبت هایش تاکید کرد: «در بحث انتقام، ما سبک مختص خودمان را داریم و به سبک جنایتکاران عمل نخواهیم کرد و به حول قوه الهی انتقام اساسی گرفته خواهد شد و مسیر مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد و کسانی که مانع بودند شمشیر برنده مقاومت آنها را از سر راه بر خواهد داشت».
 

لینک ورود به کانال تلگراملینک ورود به صفحه اینستاگرام

 


سردار قاآنی خطاب به آمریکا: خروج شما از منطقه یکی از هدف ها بوده و بخش قابل توجه آن بالاتر از خروج، اخراج شدید | دانلود


سردار قاآنی خطاب به آمریکا: خروج شما از منطقه یکی از هدف ها بوده و بخش قابل توجه آن بالاتر از خروج، اخراج شدید | دانلود

شناسه: 1957