نماینده مخالفین ارمنستان از دیدار با رئیس جمهور می گوید

بغداساریان نماینده مخالفین ارمنستان پس از دیدار با رئیس جمهور این کشور ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور درخواست مخالفین برای لغو حکم برکناری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را از طریق دادگاه قانون اساسی این کشور اجابت کند.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از خبرگزاری سپوتنیک، واهرام بغداساریان، عضو شورای اجرایی حزب جمهوری خواه ارمنستان و نماینده "جنبش نجات وطن" پس از دیدار امروز خود با رئیس جمهور این کشور ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور درخواست مخالفین برای تجدید نظر حکم برکناری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از طریق دادگاه قانون اساسی این کشور را اجابت کند.

بغداساریان در گفتگو با خبرگزاری سپوتنیک گفت: «وی، مسلما، در خصوص تصمیم نهایی خود پاسخی نداد. رئیس جمهور در موعد وقرر پاسخش را علنی خواهد کرد. در کل اوضاع را بررسی کردیم. فکر می کنم که در موعد مقرر واکنش ایشان را خواهیم دید».

وی همچنین گفت که موضع "جنبش نجات وطن" تغییری نکرده است و معتقد است که درخواست نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان برای برکناری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح این کشور باید از طریق دادگاه قانون اساسی مورد تجدید نظر قرار گرفته و لغو شود.

پیش از این رئیس جمهور ارمنستان از امضاء درخواست نخست وزیر این کشور برای برکناری رئیس ستاد نیروهای مسلح امتناع ورزید که در عمل منجر به برکناری خودکار مقام نظامی می شود. لذا نیروهای مخالف این کشور خواهان این هستند که رئیس جمهور از طریق دادگاه قانون اساسی حکم نخست وزیر مبنی بر برکناری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را لغو کند.

لینک ورود به کانال تلگرام

لینک ورود به صفحه اینستاگرام

شناسه: 382