ورود نیروهای روسیه و لوگانسک به شهر لیسیچانسک و کشف اجساد مزدوران خارجی

نیروهای مسلح لوگانسک و روسیه پس از چند روز نبرد سنگین موفق شدند از پنج جهت وارد شهر لیسیچانسک در منطقه لوگانسک شوند. نیروهای پلیس مردمی لوگانسک چند جسد کشف کردند که متعلق به مزدوران لهستانی و انگلیسی است که در کنار نیروهای اوکراینی می جنگند.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از خبرگزاری تاس، نیروهای مسلح روسیه و لوگانسک، شب یکشنبه، 5 تیر، موفق به پیشروی در جبهه لیسیچانسک شده و از پنج جهت مختلف وارد شهر شدند. بدین ترتیب حلقه محاصره نیروهای اوکراینی که در شهر مستقر هستند تنگ‌تر می شود.

پلیس مردمی لوگانسک اعلام کرد که نیروهای پلیس مردمی چند جسد کشف کردند که متعلق به مزدوران لهستانی و انگلیسی است که در کنار نیروهای اوکراینی می جنگند.

پلیس لوگانسک اعلام کرد نیروهای اوکراینی باقی مانده در شهر‌های لیسیچانسک و سویرودانتسک در حال کشتن و از بین بردن مزدوران خارجی می باشند.

به گفته پلیس مردمی لوگانسک این مزدوران دارای اطلاعات مهم در خصوص فعالیت سرویس‌های خارجی در منطقه دانباس هستند که از نظر کی‌یف و حامیان غربی آن بهیچ وجه نباید فاش شود.

ویتالی کیسیلیوف، دستیار وزارت کشور جمهوری خلق لوگانسک پیشتر اعلام کرده بود که بر اساس اطلاعات بدست آمده در بین نیروهای اوکراینی در لیسیچانسک بیش از 120 مزدور خارجی از کشورهای لهستان، بریتانیا، فرانسه و آمریکا حضور دارند.  

لیسیچانسک که امروزه به جبهه اصلی نبرد در لوگانسک تبدیل شده است در حال حاضر در اختیار نیروهای اوکراینی قرار دارد. نیروهای پلیس مردمی لوگانسک با حمایت نیروهای مسلح روسیه در صدد تکمیل حلقه محاصره این شهر و شکست نهایی نیروهای اوکراینی در منطقه لوگانسک می باشند.

 

لینک کانال تلگرام "وستی پرس" لینک صفحه اینستاگرام "وستی پرس"

 

شناسه: 2679