تخلیه ۴۹۰۰ تن روغن خام برای نخستین‌ بار در مازندران

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران از تخلیه ۴۹۰۰ تن روغن خام برای نخستین‌ بار در یک اسکله در این استان خبر داد.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، عباسعلی وفائی‌ نژاد گفت: «۴۹۰۰ تن روغن خام شرکت بازرگانی دولتی ایران برای اولین بار در یک اسکله توسط خط لوله به صورت مستقیم در مخازن روغن تخلیه شد».

وفائی‌ نژاد افزود: «۹۰ کشتی برای تامین کالا‌ های اساسی از ابتدای امسال تاکنون وارد بنادر استان شده که مجموعا ۳۰۲ هزار تن گندم و ۱۰۰ هزار تن روغن خام خوراکی ترخیص و برای مصارف نهایی تحویل واحد‌ های تولیدی استان و کشور شده است».

او استفاده از ظرفیت‌ های بخش خصوصی را با توجه به نگاه ویژه دولت برای توسعه فعالیت بازرگانی این بخش اولویت کاری اعلام کرد و افزود: «تجربه موفق بخش خصوصی در کنار فعالیت‌ های بخش‌ های دولتی موجبات هم افزایی بیشتر برای شکوفایی اقتصاد استان را در بر خواهد داشت».

به گفته مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران توسعه زیر ساخت‌ ها و سرمایه گذاری بخش خصوصی می‌تواند منجر به ایجاد بستر مبادلات تجاری اعم از صادرات و واردات و توسعه حمل و نقل، تامین مایحتاج کالا‌ های اساسی، تامین مواد اولیه واحد‌ های تولیدی و ایجاد و توسعه فضای کسب و کار شود.

 

لینک ورود به کانال تلگراملینک ورود به صفحه اینستاگرام


 

شناسه: 2134