خطیب زاده: گفتگو ها میان دکتر باقری و انریکه مورا خوب و سازنده بود و نکاتی که باید، به مورا منتقل شد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از ادامه گفت و گو های خوب و سازنده پنجشنبه گذشته در بروکسل خبر داد.
به گزارش وستی پرس، 

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، روز دوشنبه، 26 مهر، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص از سرگیری گفتگو های هسته ای گفت: «گفتگو های پنجشنبه هفته گذشته میان علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران و انریکه مورا معاون سیاست خارجی اتحادیه اروپا خوب و سازنده بود و نکاتی که باید، به مورا منتقل شد».

وی افزود: «توافق شد که در چند روز آینده در بروکسل این گفت و گو ها ادامه پیدا کند».

او خاطر نشان ساخت: «این توافق دو سویه بوده و قطعاً موضوعات چالش ها و موانعی که شش دور گفتگو های وین به نتیجه نرسیده است باید در بین گفتگو هایی که انجام می شود مورد رایزنی قرار بگیرد».

خطیب زاده در خصوص نتایج گفت و گو با عربستان گفت: «چهار دور گفت و گو در بغداد انجام شد، گفت و گو ها در فضای مثبت و دوستانه‌ ای بوده و در موضوعات دو جانبه و منطقه‌ ای پیگیری شده است».

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران افزود: «ما یک سری نکات را به عنوان نقاط مورد اهمیت بیان کردیم و این گفت‌ و گو ها رد و بدل شده و تماسها ادامه دارد».

وی خاطر نشان ساخت: «فکر می‌کنم واژه‌ ای که به خوبی می‌تواند فضای گفت‎ و گو ها را بیان کند، گفت‌ و گو های محترمانه است، البته به همان مقداری که محترمانه است جدی بوده و جدی پیگیری شده و امیدواریم به نتیجه برسد».

 

لینک ورود به کانال تلگراملینک ورود به صفحه اینستاگرام

 


خطیب زاده: گفت‌وگوها میان دکتر باقری و انریکه مورا خوب و سازنده بود و نکاتی که باید، به مورا منتقل شد | دانلود

شناسه: 1695