تبریک رئیس جمهور ایران به مناسبت روز ملی و هفتاد و دومین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین 

رئیس جمهور ایران در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی و هفتاد و دومین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین، ابراز امیدواری کرد در فصل نوین روابط دو کشور، همکاری‌ ها در عرصه‌ های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ارتقا و گسترش یابد.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری اسلامی ایران، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در پیامی به آقای شی جین پینگ رئیس جمهوری خلق چین، ابراز امیدواری کرد در فصل نوین روابط دو کشور، همکاری‌ ها در عرصه‌ های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ارتقا و گسترش یابد.

سید ابراهیم رئیسی در این پیام ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ملی و هفتاد و دومین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین به رئیس جمهور و ملت بزرگ چین گفت: «ایران و چین به عنوان دو تمدن بزرگ صلح‌ طلب و شرکای جامع راهبردی می‌توانند با همراهی راهبردی و همکاری‌ های برد - برد، زمینه تحقق چند جانبه گرایی حقیقی را فراهم آورند».

او افزود: «قطعا اعتماد پایدار بین دو کشور می‌تواند بستر همکاری‌ ها را در قالب ابتکار جاده - کمربند و همچنین برنامه جامع همکاری گسترش دهد و همکاری‌ های بین منطقه‌ ای را به توسعه، ثبات و صلح تبدیل کند».

رئیسی خاطر نشان ساخت: «امیدوارم در فصل نوین روابط دو کشور، شاهد ارتقا و گسترش همکاری‌ ها در عرصه‌ های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و همچنین عملیاتی کردن مشارکت راهبردی باشیم».

وی در پایان افزود: «سلامتی و موفقیت رئیس جمهور و بهروزی مردم جمهوری خلق چین را آرزومندم».

 

لینک ورود به کانال تلگراملینک ورود به صفحه اینستاگرام

 

شناسه: 1640