تبریک مقامات بلند پایه ایرانی به کاروان سرافراز پارالمپیک

حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در پیامی به کاروان پارالمپیک ایران در رقابت‌ های توکیو ۲۰۲۰ تبریک گفته و از آنها تشکر کردند.
به گزارش وستی پرس، 

حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران، روز شنبه، 13 شهریور، در پیامی از کاروان پارالمپیک ایران در رقابت‌ های توکیو ۲۰۲۰ تشکر کردند.

در پیام رهبر انقلاب اسلامی چنین آمده است: «از کاروان سرافراز پارالمپیک که بار دیگر با مدال آوری خود ملت ایران را خوشحال کردند صمیمانه تشکر میکنم».

دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران نیز در پیامی با تبریک درخشش افتخار آمیز ورزشکاران ایران در رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، گفت: «اهتزاز پرچم با شکوه ایران و طنین سرود جمهوری اسلامی ایران نشان داد که جوانان رشید این مرز و بوم در سایه همت و اراده های مستحکم خود بر هر مانع و کاستی غلبه یافته و همواره با اقتدار بر قله‌ های پیروزی گام بر می‌دارند».

رئیسی در پیام خود نوشت: «درخشش افتخار آمیز و پیروزی های پی در پی ورزشکاران با صلابت کاروان سردار دل ها در رقابت‌ های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال های با ارزش در رشته های مختلف ورزشی که جلوه دیگری از توانمندی ها و شعار ما می توانیم را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت، به آحاد ملت قهرمان پرور ایران تبریک می گویم».

وی افزود: «اهتزاز پرچم با شکوه ایران و طنین سرود جمهوری اسلامی ایران نشان داد که جوانان رشید این مرز و بوم در سایه همت و اراده های مستحکم خود بر هر مانع و کاستی غلبه یافته و همواره با اقتدار بر قله های پیروزی گام بر می دارند».

رئیسی خاطر نشان ساخت: «اینجانب با تبریک این موفقیت بزرگ و به یادماندنی به یکایک ورزشکاران و قهرمانان این کاروان که به نام شهید والا مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین بود، از تلاش های ارزنده مربیان و دست اندرکاران این عرصه ورزشی تقدیر و تشکر می کنم و آرزوی تداوم توفیقات همه این عزیزان را در دیگر عرصه های ورزشی دارم».

 

لینک ورود به کانال تلگراملینک ورود به صفحه اینستاگرام

 

شناسه: 1473