راه اندازی شش مرکز عرضه عمده و لجستیک محصولات کشاورزی در ارمنستان

دولت ارمنستان در راستای توسعه تجارت محصولات کشاورزی و توسعه حمل و نقل این کشور شش مرکز عرضه عمده و لجستیک محصولات کشاورزی راه اندازی می کند.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از سایت کمیسیون اقتصادی اوراسیا، آرمان خوجویان ،معاون وزیر اقتصاد ارمنستان روز پنج شنبه، 21 اسفند، در دیدار با آرمن هاروتونیان، مدیر دپارتمان سیاست صنعت کشاورزی کمیسیون اقتصادی اوراسیا اظهار داشت که ایروان در راستای حمایت از برنامه های اولویت دار اتحادیه اقتصادی اوراسیا در حال اجرای چند طرح همسو با فعالیت کمیسیون اقتصادی اوراسیا است.

خوجویان افزود: «دولت ارمنستان در نظر دارد شش مرکز عرضه عمده و لجستیک محصولات کشاورزی راه اندازی کند که می توانند بخشی از شبکه توزیع اوراسیا باشند. آنها در مناطق مختلف ارمنستان مستقر خواهند شد. این امر کمک بزرگی برای بنگاه های کوچک و متوسط خواهد بود».

پس از آتش بس اخیر در منطقه قره باغ کشورهای همجوار این منطقه بسرعت در حال رایزنی و همکاری برای اجرای طرح های زیرساختی جهت ایجاد گذرگاه ها و توسعه حمل و نقل هستند. ارمنستان علی رغم روبروی با بحران سیاسی و اعتراضات گسترده بر ضد دولت این کشور در صدد است تا از فرصت های بوجود آمده در بخش حمل و نقل و کریدورهای منطقه ای و بین المللی استفاده کند.

لینک ورود به کانال تلگرام

لینک ورود به صفحه اینستاگرام

شناسه: 410