نمایشگاه دستاورد های تولیدکنندگان و صنعتگران جمهوری اسلامی ایران در مرکز نمایشگاهی شهر تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد 

اولین نمایشگاه دستاورد های تولید کنندگان و صنعتگران جمهوری اسلامی ایران، با همت وزارت صمت و شرکت سبد طلایی ایرانیان به عنوان مجری برگزاری، از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ اسفند در مرکز نمایشگاهی شهر تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد.
به گزارش وستی پرس، 

پس از عضویت ایران در میان کشور های عضو پیمان شانگهای و حضور ایران در بازار های بکر آسیای میانه، فرهاد نوری معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت، روز سه شنبه، ۱۹ بهمن، در نامه ای خطاب به روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانهای سراسر کشور، از برگزاری اولین نمایشگاه دستاورد های تولید کنندگان و صنعتگران جمهوری اسلامی ایران، با همت وزارت صمت و شرکت سبد طلایی ایرانیان به عنوان مجری برگزاری، از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ اسفند در مرکز نمایشگاهی شهر تاشکند ازبکستان خبر داد.

در این رویداد فرصتی دست داده است تا صنعتگران و تولید کنندگان داخلی توانمندی های خود در عرصه تولید را در یکی از مهمترین کشور های آسیای میانه و عضو اصلی پیمان شانگهای به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه با توجه به نزدیک شدن ایران و ۵ کشور دیگر در مسیر احیای برجام می تواند با نهایی شدن توافقات، دستاورد های بسیاری برای شرکت کنندگان به همراه داشته باشد.

بر همین اساس، مهدی کریم خانی مدیر عامل شرکت سبد طلایی ایرانیان در مصاحبه با کارگر نیوز گفت: «تا کنون ده ها شرکت در صنایع مختلف در این نمایشگاه حضور داشته اند و سعی ما بر این بوده تا بتوانیم از هر صنعت یک تا دو شرکت را در این نمایشگاه ثبت نام نماییم زیرا با این رویکرد می‌توانیم جمعی خاص و متنوع از تولید کنندگان داخلی را در این رویداد معرفی کرده و با توجه به همایش ها و میز های تخصصی در این رویداد بزرگ بتوانیم دستاورد های ارزشمندی را به همراه داشته باشیم».

وی در ادامه افزود: «تا امروز استقبال شرکت های تولیدی و صنعتگران از این نمایشگاه بی نظیر بوده است و این نشان از سواد بالای صنعتگران و اندیشمندان صنعت کشور است که به خوبی حساسیت بازار آسیای میانه را درک نموده اند».

کریم خانی اظهار داشت: «ما کماکان با توجه به محدودیت های پذیرش صنعتگران و تولید کنندگان آماده اعلام حضور این عزیزان هستیم و به دنبال افزایش فضای نمایشگاهی در صورت ادامه دار بودن استقبال خواهیم بود».

او خاطر نشان کرد: «در حال حاضر هیات های تجاری چندین استان ازبکستان در کنار هیات های تجاری تاشکند درخواست خود را جهت بازدید و حضور در همایش های تجاری اعلام نموده اند و چندین استان دیگر نیز نامه درخواست خود را برای ما ارسال نموده اند تا بتوانیم برنامه ریزی را به شکلی تنظیم نماییم که از همه ظرفیت های به وجود آمده استفاده نماییم».

مدیر عامل شرکت سبد طلایی ایرانیان در ادامه بیان داشت: «تا تاریخ ۱۰ اسفند ماه کماکان امکان ثبت نام تولید کنندگان و صنعتگران در این نمایشگاه و همایش های جانبی فراهم است زیرا به دنبال نمایش چشمگیر از دستاورد های این عزیزان هستیم».
 

لینک ورود به کانال تلگراملینک ورود به صفحه اینستاگرام

 

شناسه: 2291