https://vastipress.ir/fa/news/2688

شناسه خبر: 2688
1401-4-8 16:39

روسیه و کشورهای اوراسیا در فهرست کشورهای جهت صادرات داروهای انسانی و دامی ایران

به گفته مدیر عامل شرکت شیمی دارو هلدینگ کشاورزی کوثر، اکنون در حال مذاکره با ۸ کشور دنیا برای صادرات داروهای انسانی، مکمل‌ها و کنستانتره‌های دامی هستیم که بزودی محموله‌هایی به ونزوئلا ارسال می‌شود.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از ایرنا، بهراد زندیه مدیر عامل شرکت شیمی دارو هلدینگ کشاورزی کوثر، در نشست خبری خود گفت: «اکنون در حال مذاکره با ۸ کشور دنیا برای صادرات داروهای انسانی، مکمل‌ها و کنستانتره‌های دامی هستیم که بزودی محموله‌هایی به ونزوئلا ارسال می‌شود».

وی درباره تولید داروها، واکسن، مکمل‌ها و کنستانتره‌های دامی افزود: «این کشورها شامل روسیه، ترکیه، عراق، آذربایجان، ترکمنستان، افغانستان، پاکستان و ونزوئلا هستند که مذاکره با کشور ونزوئلا به نتیجه رسیده است».

مدیر عامل شرکت شیمی دارو کوثر عنوان داشت: «در صورت انعقاد قرار داد با کشورهای یاد شده به میزان نیازشان ما توان صادرات محصولات بدون محدودیت را داریم. طی سه تا چهار ماه آینده نخستین محموله از این محصولات صادر می‌شود».

او به تولید سه محصول داروی انسانی اشاره کرد و گفت: «اکنون در این شرکت داروی انسانی شربت گاستروپلاس، گل بنفشه و زوفا تولید می‌شود که آمادگی صادراتشان را داریم».

زندیه تصریح کرد: «این شرکت داروهای پودری، مکمل‌ها و کنستانتره‌های دامی تولید دارد به طوری که ظرفیت تولید ۲ هزار و ۵۰۰ تن مکمل و پنج هزار تن کنستانتره دامی است».

 

لینک ورود به کانال تلگراملینک ورود به صفحه اینستاگرام