https://vastipress.ir/fa/news/2388

شناسه خبر: 2388
1400-12-19 00:09

شروع رقابت نمایندگان ایران در بازی های پارالمپیک زمستانی از فردا

نمایندگان ایران برای شرکت در بازی های پارالمپیک زمستانی که در چین در حال برگزاری است، از فردا رقابت خود را آغاز خواهند کرد.
به گزارش وستی پرس، 

به نقل از ایسنا، نمایندگان ایران برای شرکت در بازی های پارالمپیک زمستانی که در چین در حال برگزاری است، از فردا چهارشنبه، 18 اسفند، رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

بازی های پارالمپیک زمستانی از روز شنبه ۱۴ اسفند با حضور بیش از ۶۵۰ ورزشکار از ۴۹ کشور در چین آغاز شده و تا ۲۲ اسفند ادامه خواهد داشت.

الهه قلی فلاح، ابوالفضل خطیبی در رشته صحرا نوردی و صدیقه روزبه و حسین سولقانی در اسنوبرد، نمایندگان ایران در این دوره از بازی های پارالمپیک زمستانی هستند که فردا چهارشنبه ۱۸ اسفند ابوالفضل خطیبی ساعت ۱۰:۴۵ و الهه قلی فلاح ۱۱:۴۵ به وقت چین در ۱۲۰۰ متر سرعت رقابت خود را برابر حریفان آغاز خواهند کرد.

عیسی ساوه شمشکی در ارزیابی از آخرین وضعیت اسکی بازان برای شرکت در بازی های پارالمپیک زمستانی به ایسنا گفت: «هر ۴ نماینده ایران در شرایط خوبی بسر می برند و مشکل خاصی برای شرکت در این دوره از بازی ها ندارند».

وی در پایان گفت: «در این دوره از بازی ها، کمیته ملی پارالمپیک بهترین تجهیزات و امکانات را در اختیار اسکی بازان حاضر در مسابقات قرار داده و هر ۴ ورزشکار آماده شرکت در مسابقات هستند، امیدوارم که بهترین نتیجه را در این دوره از بازی ها کسب کنیم».

 

لینک ورود به کانال تلگراملینک ورود به صفحه اینستاگرام